Midsommermatch med serveringsvogn i weekenden

Kommer du forbi golfbanen på lørdag, så vil du ved hul 12 se et lidt usædvanligt syn. Her står der nemlig en serveringsvogn fra 50’erne, Sallie’s On Wheels – ejet af Claus og Henrik Hansen, der også står bag Sallie’s Restaurant & Snack Bar i Albertslund. Det er en restaurant, der er bragt tilbage til 50’erne, hvor grundlæggeren Sallie Zimmerhackel serverede Danmarks første cheeseburger. Her er et link til Sallie’s hjemmeside.

Sallie’s er sponsor på midsommermatchen, der spilles som en holdmatch lørdag og søndag. Alle deltagerne i matchen har midt på deres runde fået indlagt en pause, hvor de kan komme hen og få noget frokost.

På lørdag skulle der også have været afholdt en klubfest, men den er blevet aflyst på grund af for få deltagere. Der bliver desværre heller ikke den planlagt match på par 3 banen – også fordi for få har tilmeldt sig.

“Det er selvfølgelig ærgerligt, at vi ikke kan gennemføre fest og par 3 match, men det bliver alligevel en speciel dag med serveringsvogn på banen til spillerne i matchen på den store bane. Vi ville gerne have haft endnu flere med til vores arrangementer her i weekenden, og vi vil nu via bestyrelsen tænke over, hvad vi skal gøre med konceptet omkring midsommermatch og -fest i fremtiden, så vi får endnu flere til at deltage.”