Midsommermatch på begge baner for alle 22.-23. juni

Lørdag den 22. er der midsommermatch på par 3 banen for alle prøvemedlemmer, par 3 og flexmedlemmer.

Samme dag og dagen efter er der stor midsommermatch på 18 hullers banen for alle klubbens fuldtidsmedlemmer.

Uanset dit medlemskab er der derfor en match for dig i weekenden 22.-23. juni 2019.

Det er “Sallie’s Restaurant & Snack Bar” i Albertslund, der er sponsor på de to matcher. Sallie’s serverer amerikansk inspireret mad fra 50’erne og møder på dagen op med deres “Sallie’s On Wheels” – en serveringsvogn, der sørger for frokost til alle spillere på begge baner.

Tilmelding til matchen på den store bane foregår via GolfBox. Tilmelding til par 3 matchen sker længere nede på denne side.

Der er desuden midsommerfest i klubhuset lørdag aften den 22. juni fra kl. 18.30. Alle er velkomne, både dem der har spillet match og dem, der ikke har været med til golf denne dag.

Her kan du læse mere om midsommerfesten.

Match på par 3 banen lørdag den 22. juni:

• For par 3, flex- og prøvemedlemmer
  • Gunstart kl. 11 – max 48 pladser
  • Frokost med amerikansk menu i serveringsvognen ”Sallie’s On Wheels”

Pris:

• Deltagelse i turneringen på par 3 banen: 50 kr. pr. person

Tilmelding:

• Her på siden – betaling sker på dagen med MobilePay

Sidste tilmeldingsfrist er onsdag den 19. juni kl. 23.59.

Præmier

• Fine præmier fra dagens sponsor, Sallie’s Restaurant & Snack Bar

Match på 18 hullers banen lørdag den 22. og søndag den 23. juni.

I er sammen i hold på fire personer. I kan tilmelde jer som hold i GolfBox (find på et godt holdnavn). Du kan også tilmelde dig enkeltvis, og du vil så blive placeret på et hold. Hvis antallet af spillere ikke går op med fire, kan vi dog ikke garantere, at du kommer med. Matchen er for fuldtidsmedlemmer.

Lørdag

• Løbende start fra kl. 8
  • Ved hul 12 på runden: Frokost med amerikansk menu i serveringsvognen ”Sallie’s On Wheels”

Søndag

• Løbende start fra kl. 8
  • Ca. kl. 15: Præmieoverrækkelse

Pris:

• Deltagelse i turneringen på 18-hullers banen: 200 kr. (800 kr. for et hold)

Tilmelding og betaling:

• Via GolfBox

Sidste tilmeldingsfrist er onsdag den 19. juni kl. 23.59.

Matchform:

• Der spilles holdmatch med stableford i to lige store rækker med 7/8 sph over 36 huller – I får nærmere at vide på dagen
  • De tre bedste scorer pr. hul er tællende
  • Der spilles med max handicaptildeling på 48,0
  • Der kan ikke skiftes ud på holdet fra dag til dag, men man kan godt spille tre i stedet for fire
  • Der er pause på en halv time for alle før udslag på hul 12
  • Der er præmier til de bedste hold, nærmest hullet og længste drive

Læs mere om matchformen i GolfBox, når du tilmelder dig.

Alle fuldtidsmedlemmer kan være med – det er en turnering med fokus på hygge og god tid.

Præmier

• Fine præmier fra dagens sponsor, Sallie’s Restaurant & Snack Bar

20. juni 2019: Midsommer par 3 matchen er aflyst på grund af for få tilmeldinger.

Her kan du se antallet af tilmeldte, efterhånden som de melder sig. Kan du ikke se din egen tilmelding, lige efter du har tilmeldt dig, gå ind på siden igen eller tryk F5 på dit tastatur.

Navn
Leif Mikkelsen
annemari Jensen
Hans Thorsøe