Oprydning i baghallen

Som det fremgår af billederne her i bunden af nyheden, så er der ikke altid så pænt i baghallen.

Vi har derfor besluttet at give hallen en større omgang med oprydning og fejning om ca. 2-3 uger. Klubhusets venner, vores flittige udvalg som hjælper med at holde områderne omkring klubhuset pænt, har lovet at bidrage. Tak for det😊

Alt udstyr, som ikke er i skabene, vil ved den lejlighed blive fjernet. Du har altså to uger til at fjerne dit udstyr, hvis du har noget liggende udenfor skabet.

Husk at fjerne græs mv. fra din vogn, dine sko og dit udstyr inden du går i baghallen. Der er trykluft mv. lige uden for porten.

Brug også affaldsspandene. Der efterlades desværre ofte scorekort, flasker og andre genstande i baghallen.

Det er meget behageligere for os alle sammen, hvis hallen bliver holdt pæn og ren. Det er vores alles ansvar. Altså – i kort version: Ryd op efter dig.

Anders i sekretariatet