93 kaniner fik besøg af 17 divisionsspillere

Mandagens meget flotte vejr var en perfekt ramme til afviklingen af ‘kaniner og eliten’.

Der var i alt 93 tilmeldte kaniner, som mandag aften fik selskab af 17 af vores divisionsspillere, der så spillede med i de enkelte bolde.

Formålet med dagens arrangement var dels af præsentere vores elitespillere for klubbens medlemmer, dels at elitespillerne kunne give inspiration og viden fra sig i de enkelte bolde.

Det var lidt et forsøg, men bedømt på de meget positive tilbagemeldinger, der kom efter dagens runde, bliver det ikke sidste gang, vi gennemfører sådan et arrangement. Såvel divisionsspillere som kaniner havde en hyggelig golfaften, også selv om det tog lidt længere tid at afvikle dagens runde.

Gerhard Klaschka