Ungdomssæsonen er blevet skudt i gang

Ungdomsudvalget afholdt ”forældre informationsmøde” 1. april i klubben. Restauranten var fyldt med interesserede forældre/bedsteforældre og ungdommer, der blev informeret om sæsonens program (kan findes her på hjemmesiden). Udvalget var også alle til stede.

Junior- og mikrotræningerne er blevet skudt i gang fra midt april og flere turneringer er allerede i gang.

Ryan har meldt sig til at stå for onsdags shortgame og det er en stor glæde at se, at flere og flere juniorer kommer til onsdagstræningerne, som Ryan formår at gøre interessante, lærerige og sjove. Der bliver dystet på livet løs.

Mikrotræningen ledes af Sofie, og der er mange mikroer samt forældre/bedsteforældre, der tropper op hver onsdag eftermiddag.

Torsdagsmatcherne ledes af Benny (og Søren står klar til at tage de mindre øvede med ud på banen – ofte stiller Ole Daugaard og Ryan Westh Buske også op til at hjælpe) og der spilles på stor bane hver torsdag eftermiddag.

Vi vil rigtig gerne se mange mikroer og juniorer i klubben i 2019. Vi er allerede godt på vej.

Venligst
Ungdomsudvalget

Herunder er en række billeder fra de aktiviteter, der hidtil har været her i foråret.