Seniorklubben på besøg i Midtsjælland

35 seniorer besøgte mandag 6. maj Midtsjællands Golf Klub.

Alle havde en god oplevelse af en velholdt og god bane, der gav lidt ekstra udfordringer med lidt regn/slud og blæst, men matchen blev som altid afviklet i godt humør.

Efter matchen var der buffet og præmieuddelinger.

Svend Erik Skarsholm, Flemming Hansen, Poul Erik Edsen-Johansen og Henning Jensen blev præmieret for at lave birdie.

Kirsten Østergaard, Dorte Jepsen og Anne Grethe Clausen blev præmieret med 1-3.pladserne i matchen for damer.

Thorkild Rasmussen, Flemming Hansen, Philip Evans og Henrik Overgaard Pedersen blev præmieret med 1-4. pladsrene i matchen for herrer.

Seniorklubbens næste ude-arrangement er i Araslöv Golf & Resort i Sverige 3.-4. juni, hvor 33 deltager og 12. august besøges Dragsholm GC i Fårevejle.

Seniorklubben spiller hver torsdag morgen/formiddag – nye interesserede kan finde mere på siden med Seniorgolf.