Nattergalen er ikke kommet – natur-tur udskudt til tir 28. maj

Onsdag den 8. maj skulle der have været afholdt nattergaletur – den årlige fugle- og natur-tur, der er populær for både nye og gamle medlemmer.

Imidlertid er der en afgørende lille udfordring. Nattergalen er ganske simpelt ikke kommet endnu – det har været for koldt. Jan og Henning fra natur- og miljøudvalget, som er de engagerede rundvisere, har været ude og lytte efter – og deres formodning viste sig at holde stik. Temperaturen er for langt nede til, at nattergalen synes, det er interessant at besøge os. Og vi synes jo også selv, det er lidt for koldt for tiden.

I stedet har Jan og Henning besluttet at udskyde turen til tirsdag den 28. maj – igen kl. 19, hvor der er rundvisning på banen, fortælling om naturen samt ikke mindst lytning efter forskellige fuglearter, ikke mindst nattergalen.

Klubben byder på kaffe og kage i klubhuset efter turen.

Herunder ses billeder fra tidligere års ture.