Benzin-køb har givet 2700 kr. i klubkassen

En aftale med OK Benzin har nu resulteret i, at der for 2018 er kommet 2.689,72 kr. retur fra OK til Roskilde Golf Klub. Tak til alle, der har tanket – og bliv endelig ved, det kan mærkes i klubkassen.

Her kan du se siden, hvor aftalen står beskrevet. Det er nemt for alle at oprette sig – og på den måde hjælper du klubben uden selv at betale ekstra for benzinen.

På siden står der også noget om Foreningssalg.dk. Det er hjemmeside, der har til formål at støtte foreningslivet i Danmark. Der er p.t. indgået aftale med ca. 800 webshops, der alle giver et procentvis afkast til foreningen – hver gang der foretages en handel via Foreningssalg.dk.

Du har ingen ekstra omkostninger, når du handler via Foreningssalg.dk. På Foreningssalg.dk gælder samme vilkår, som når du handler direkte i butikken på nettet og der er selvfølgelig også de samme priser og tilbud.