52 seniorer afsluttede vintergolfen

I fantastisk vejr og på den nyåbnede sommerbane hyggede 52 seniorer sig med en runde Mexican Scramble og dejlig middag i Restaurant Birdie.

Dagen indledtes med morgensangen, “Mexican Scramble”, og også under middagen blev afsunget “En noget optimistisk golfsang før forårssæsonen” skrevet af Poul Erik Edsen-Johansen.

Dagens to vinderhold på delt førsteplads blev Bente Mørch-Frank Cummings-Jacob Lund-Cramer og Svend Erik Skarsholm og Dorte Jepsen, Jane Stigaard Jensen, Christian Kubel og Jan Hoffmeyer.

Vindere af næstsidstepladsen blev Kirsten Østergaard, Grete Baunbæk Hansen, Gunnar Larsen og Gert Dejbjerg (der ikke kom med på billedet). De to matchledere, Ole Strangholt og Jan Hoffmeyer, nød overrækkelserne.

Vinderne af den gennemgående turnering, hvor der i vintersæsonen er afviklet 12 matcher, blev:

Damer

1. Ellen Skarsholm
  2. Kirsten Østergaard
  3. Nanna Haar

Herrer

1. Philip Evans
  2. Henning Jensen
  3. Christian Kubel

Philip Evans videregav Seniorklubbens PEDRO til Ellen Skarsholm for hendes altid meget imødekommende, smilende og venlige udstråling og åbenhed også for alle nye medlemmer.

Seniorklubben har opstart på sommergolfen torsdag 4. april med mødetid kl. 7.15 og spiller hver torsdag med kvartalsafslutning torsdag 27. juni, hvor dagen samtidig bliver markering af Seniorklubbens 25 års jubilæum.

Her kan du læse mere om Seniorklubben, herunder medlemskab arrangementer i andre klubber.

Ejvind N. Jensen

PS: Billedet i toppen af artiklen er IKKE fra seniorafslutningen men fra en af Seniorklubbens øvrige vinter-fredage, hvor Tove, Poul og Jane har taget et pitstop. Billederne fra præmieoverrækkelserne den 29. marts finder du herunder: