Infomøde 2. april for helt nye mentorer

Går du og tænker på at hjælpe nogle af vore mange prøvemedlemmer til en god start på i vores klub, har du nu en fin mulighed for at høre om, hvad det at være mentor går ud på.

De nye medlemmer sætter erfaringsmæssigt stor pris på den hjælp, de får af vore mentorer.

Den 2. april 2019 kl. 19 arrangerer “Udvalg for prøvemedlemmer” et orienterende møde i klubhuset om dette emne.

Lars Carlsen fra udvalget starter med at orientere om det at være mentor. Derefter spørgsmål.
Du er hjertelig velkommen. Der er ingen tilmelding. Du møder bare op til en hyggelig aften. Klubben byder på lidt at drikke og lidt godt at spise.

For at du kan starte som mentor på den ”officielle” måde, skal vi bede dig om at maile eller ringe til sekretariatet og meddele dit navn og medlemsnummer. Så hører du fra os.

Mvh.
Udvalg for prøvemedlemmer