Gratis lektioner med ny træner i marts

I marts kan du prøve at få tips fra Roskilde Golf Klubs nye trænerassistent, den professionelle golfspiller, Mads Vibe-Hastrup. Han giver nemlig en gratis lektion på 20 minutter til så mange der er plads til på udvalgte dage i marts.

Det drejer sig om 11., 12., 13., 14., 20., 21., 22. og 23. marts. – de fleste dage kl. 10-18. Du skal ringe til golfshoppen på tlf. 46 32 61 00 og bestille tid – du kan ikke booke i proshoppens normale bookingsystem.

Udover individuel træning kommer der også holdtræning her til foråret. Programmet er ikke klar endnu, men både Mads og Lasse vil køre holdtræninger, både sammen og hver for sig. I proshoppen er Emil Lindvig Nielsen stadig at finde, så trekløveret er klar til at hjælpe medlemmerne i Roskilde Golf Klub med at blive endnu bedre golfspillere i 2019.

Her kan du læse nyheden, da det blev offentliggjort, at Mads Vibe-Hastrup starter i Roskilde Golf Klub.