Herredag starter 3/4 – infomøder for nye og gamle medlemmer

Spiller du Herredag i Roskilde Golf Klub, så skal du have gjort dit udstyr klar til onsdag den 3. april, hvor der både er match og informationsmøde. Den egentlige start på forårssæsonens matcher er onsdagen efter den 10. april.

3. april afvikles en 9-hullers match med efterfølgende informationsmøde i klubhuset. Bemærk, at infomøde og startmatch er flyttet fra den 20. marts til den 3. april.

Læs mere om infomødet længere nede.

Møde for nye 29. marts

Først en besked til evt. nye spillere, som kunne ønske sig at spille på Herredagen. Ole K. Sørensen inviterer nemlig disse medlemmer til et særligt informationsmøde fredag, den 29. marts kl. 16. Hvis du vil med, så skal du tilmelde dig til Ole på forhånd. Find hans kontaktoplysninger på Herredagens side.

På mødet den 29. marts vil Ole fortælle om:

• Herredagens reserverede tider
  • Hvem går ud hvornår?
  • Matchkalender 2019
  • Scorekort og valg af Tee sted (50 eller 58)
  • Scorekort aflevering og tastning
  • Herredagens konkurrencer og præmier
  • Hvordan kommer I nemmest i gang
  • Herredagens INFO møde onsdag, den 3. april
  • Andet og spørgsmål

Alle “gamle” og nye herredagsspillere er herefter inviteret til 9-hullers match og efterfølgende informationsmøde onsdag den 3. april. Bemærk, at der er tilmelding til orienteringsmøde og match via GolfBox. Har du ikke tid til at spille med, men bare vil komme til mødet og spise med, så skal du tage kontakt til Ole eller Bjørn. Alle, der også skal spille med i matchen, skal tilmelde sig via GolfBox.

Programmet for den 3. april:

• Kl. 15.30: Start 9-hullers turnering sommerbane eller 18 huller vinterbane
  • Kl. 18: Spisning. Vi har bestilt dagens ret + 1 lille glas øl
  • Pris: 100 kr., der betales ved ankomst (gerne MobilePay)
  • Dagsorden for mødet
  • 2019 sæsonen. Hvordan er den planlagt
  • Herredagens tider – revideret. VIGTIGT
  • Tilmelding og tastning. NYT og VIGTIGT
  • Præmier dagens match + sæsonens sponsorer
  • Spil om Morgenen kl. 7–9 VIGTIGT
  • Forslag til udflugter. – Er der interesse?
  • Skal vi forlænge sommersæsonen og hvordan?
  • Andet

Forslag til emner modtages meget gerne, men sæt nu X i kalenderen og tilmeld dig i GolfBox, hvis du vil spille.

Herredagen – Ole K. Sørensen og Bjørn Pedersen