Tak til greenkeeper-Nick for 10 års banearbejde

Der var ros i lange baner, da greenkeeper Nick Bosholdt fredag den 1. marts fejrede 10 års jubilæum i Roskilde Golf Klub. Nick selv havde i sin tid ikke regnet, at det skulle blive til 10 år i klubben, men han fik mange signaler med hjem om, at klubben meget gerne ser, at Nick er med på de kommende års rejse med fortsat udvikling af 18-hullers banen samtidig med den spændende udvidelse af par 3 banen.

“Du er en mand med flere værdier, som vi sætter pris på her i klubben. Den væsentligste er din tilgang til mennesker. Det gør dig behagelig at være sammen med, og vi kan alle mærke, at du har en stolthed i din greenkeeper-professionalisme samtidig med, at medlemmerne bliver prioriteret højt, når du planlægger, hvad der skal sættes i værk,” sagde formand Kim Møller Behrend i sin takketale og tilføjede:

“Du giver os stor tryghed i bestyrelsen, for vi ved, at banen er der 100 procent styr på.”

Også bestyrelsesmedlem Brian Harder, der sidder i baneudvalget, sagde tak til Nick. Han fortalte om sjove bataljer, når baneudvalget blev mødte med klare svar fra greenkeeperen.

Også han glædede sig over, at det er Nick, der skal være med til at sikre en helt ny 9-hullers bane.

“Du er professionel og en fornøjelse at arbejde sammen med,” sagde Brian.

Henning Nordstrøm fra natur- og miljøudvalget roste også Nick for at spille med i forhold til alle de natur- og miljøtiltag, som udvalget har sat i gang – og endelig takkede Ejvind Jensen, formand for Seniorgolf, på sine medlemmers vegne for en rigtig god bane.

Med i Seniorgolf er også Jan Hoffmeyer, der hver måned beriger hjemmesiden med “Månedens tegning”. Han havde i dagens anledning lavet en tegning til Nick – siddende på en klippemaskine, der må være enhver greenkeepers drøm…