Starter nyt erhvervsnetværk 6. marts

Roskilde Golf Klubs sponsorudvalg starter nu et nyt erhvervsnetværk – til glæde for klubben, men forhåbentlig også til glæde for sponsorerne.

Første møde i netværket er onsdag den 6. marts 2019 kl. 7.30-10. Alle klubbens sponsorer bliver inviteret med – og mødet vil blive en blanding af foredrag, information og pejling på, hvordan fremtidige møder skal tilrettelægges.

Der er morgenmad kl 7.30-8 og herefter går selve netværksmødet i gang.

“Vi starter med at fortælle lidt om, hvad erhvervsnetværket går ud på – og hvordan vi har tænkt os at arrangere fremtidige møder. Det er der sikkert nogen input til, så vi venter med at lægge os endelig fast, indtil sponsorerne har haft mulighed for at give deres mening til kende. I første omgang gælder det om at komme i gang, og derfor er alle sponsorer inviteret, og der er også mulighed for at invitere gæster med, som måske kunne være interesseret i at blive sponsorer og også deltage i erhvervsnetværket”, fortæller formanden for sponsorudvalget, Stig Nelkop.

Sponsorudvalget er i gang med at udvikle forskellige guld-, sølv- og bronze-sponsorpakker, og derfor kan der senere komme en graduering af, hvor mange der så kan blive medlem af erhvervsnetværket, men i første omgang er alle inviteret, og det er også gratis at tage gæster med til det første møde.

Brask holder foredrag på første møde

Udover information så vil der ofte være en foredragsholder. Den 6. marts bliver det folketingskandidat Lars-Christian Brask, der kommer og holder et foredrag med titlen ”Vilje til forandring”.

Lars-Christian Brask er kendt som både erhvervsmand, politisk engageret i Roskilde byråd og har haft en spændende periode i udlandet. Lars-Christian Brask vil vare på alle de gode spørgsmål, som erhvervsnetværket har lyst til at stille ham.

“Vi tænker, at vi skifter mellem at holde morgenmøder i klubben med morgenmad og foredrag og så komme på besøg hos en af sponsorerne. Det kunne fx være om eftermiddagen. På den måde håber vi, at sponsorerne i erhvervsnetværket kan lære hinanden bedre at kende og efterfølgende også bruge hinanden og på den måde få noget tilbage”, siger Stig Nelkop.

Der vil også blive mulighed for at deltage i golfarrangementer (se fx billedet fra en sponsormatch), men kernen i erhvervsnetværket er de faste møder inklusiv “netværks-dating”.

Tilmeld dig mødet 6. marts

Har du lyst til at høre Lars-Christian Brask samt være en del af den nye sponsorklub, så tilmeld dig til daglig leder, Anders Schnack, på mail: . Ønsker du at hører mere om arrangementet, så kontakt sponsorformand Stig Nelkop på mobil 53533987 eller mail .

Husk, at du kan invitere gæster, som kunne være interesseret i at være sponsor i Roskilde Golf Klub.