Ny sponsor: Ringkjøbing Landbobank

Roskilde Golf Klub har fået en ny sponsor i forbindelse med de nye bænke, der bliver sat op på banen i 2019.

Det er Ringkjøbing Landbobank, som nu bliver en del af klubbens sponsorer. Her kan du læse lidt om banken:

“I Ringkjøbing Landbobank vil du opleve, at vi gør tingene lidt anderledes end andre. Vi lægger vægt på, at du som kunde får en personlig service. Det betyder bl.a., at vi tager kontakt til dig, når noget kan gøres bedre og ændres til din fordel. Samtidig får du altid kontakt til din rådgiver – eller en kollega lige ved siden af din rådgiver.

Vi oplever, at det synes vores kunder godt om og det bekræftes i analyseinstituttet Voxmeters årlige undersøgelse, der viser, at vi er det pengeinstitut i Danmark, der har det bedste omdømme – bedømt af hele 51.637 danske bankkunder i løbet af 2018. Det er vi en smule stolte over, men også meget ydmyge over. Ønsker du at lære os nærmere at kende, så er du altid velkommen til at kontakte os på 97321166 eller se mere på www.landbobanken.dk.”