Læs nyeste kapitel om klubbens historie

Når hvert år er gået, sætter en af klubbens mange-årige frivillige kræfter, Henning Jensen, sig til tasterne og forfatter et skriv om det forløbne år. Den beretning bliver lagt ind i klubbens løbende historie, som er samlet her på hjemmesiden.

På den måde er det muligt at følge udviklingen fra år til år. Nogle år er godt beskrevet, mens andre er lidt korte – det gælder specielt de første år i klubbens historie.

Her kan du opfriske året 2018 og også gå på opdagelse til golfklubbens historie, der strækker sig tilbage til 1972, hvor den første arbejdsgruppe til planlægning af en ny golfbane blev dannet.

Herunder får du en lille kavalkade af billeder fra året, der er gået – på skærmene i klubhuset kører der også et diasshow med billeder fra året: