Godt nytår fra sekretariatet – åbent igen fra 2. januar

Sekretariatet med Anders og Tina ønsker alle medlemmer i Roskilde Golf Klub en god jul og et godt nytår.

Der er lukket i sekretariatet frem til onsdag den 2. januar – og herefter er der i januar og februar fast åbent tirsdag og onsdag kl. 10-14. Det er altså de tider, du kan regne med, at enten Tina eller Anders er på pinden.

De er der også på andre tidspunkter – men vil du snakke med sekretariatet en bestemt dag på et andet tidspunkt end tirsdag og onsdag kl. 10-14, så skal du maile i forvejen og lave en aftale.

Her finder du kontaktoplysningerne på sekretariatet.

Det er fortsat muligt at købe gavekort til et prøvemedlemskab i Roskilde Golf Klub – enten med start i april eller med start i august.

Gavekortet på 995 kr. og indeholder 11-12 ugers træning og spil, introduktion til golfspillet i Roskilde Golf Klub sammen med mange andre nye. De seneste år har prøveforløbet været utroligt populært. Deltagerne har givet forløbet høje karakterer og rekordmange har efterfølgende fået lyst til at melde sig ind i klubben.

Her kan du læse mere om introforløbet i foråret 2019. Det er også her, der er tilmelding,