Flot sæson for prøvemedlemmer – 109 ud af 130 er indmeldt

Endnu en sæson med mange prøvemedlemmer er slut, og 2018 har været præget af vore prøvemedlemmers iver og gå-på-mod.

Der har været rigtig mange roser til trænere, mentorer og arrangementer. Og i spørgeskemaundersøgelsen ”Golfspilleren i centrum” har hele klubbens håndtering af prøvemedlemmer fået høj karakter.

Ikke mindst er den introduktion til det sociale liv i klubben, som de nye har fået, af stor vigtighed. I den henseende spiller mentorerne en stor rolle.

Indmeldelsesraten taler også sig tydelige sprog. Af 130 prøvemedlemmer i hele 2018 har 109 meldt sig ”rigtigt” ind i klubben. Fordelt med ca. halvdelen som fuldtidsmedlemmer og resten som medlemmer i andre kategorier. I 2017 havde vi 145 prøvemedlemmer, hvoraf 101 meldte sig ind.

Vi er et par gange blevet spurgt, hvor vi skal gøre af alle de nye. Sidste år forlod 130 medlemmer klubben, så der er god brug for nye ansigter.

Vi håber, at rigtig mange prøvemedlemmer vil dukke op næste forår for at lære at spille golf og deltage i klublivet.

På billedet er det træner Lena Tatiana Nielsen, der underviser nogle af de nye på drivingrange.

Freddy Brix
Udvalg for prøvemedlemmer