Ny aftale med Lasse som pro-træner i Roskilde fem år frem

Lasse Frølich Kristensen er protræner i Roskilde Golf Klub de næste fem år. Det står klart, efter at bestyrelsen og Lasse begge har skrevet under på en ny kontrakt, der gælder fra 1. januar 2019 og fem år frem.

”Det er en stor glæde, at vi kan meddele, at bestyrelsen har forlænget aftalen med Lasse som klubbens headpro og proshop forpagter. Aftalen er 5-årig, og det giver både klubben og Lasse mulighed for en mere langsigtet planlægning i klubbens træningsmiljø, herunder både begynder-, bredde- og elitearbejde,” siger formand for Roskilde Golf Klub, Kim Møller Behrend og tilføjer:

”Det har også været en meget stor glæde at se Lasse, Lena og Emil bidrage med så meget energi og positivitet i deres daglige omgang i klubben og med vores ungdoms- og elitehold og ikke mindst deres mange arrangementer i både ind- og udland.”

På billedet er det Lasse Frølich i midten, flankeret af næstformand Torben Madsen og formand Kim Møller Behrend.