Flot afslutning på Damedag med indlagte kast

Damedagen afsluttede sæsonen i tirsdags i det skønneste sommervejr.

Vi havde gunstart kl. 15 over de første 11 huller. Matchformen var individuel stableford og holdturnering, hvor hver deltager havde et gratis kast pr. hul.

Vi fik derfor nogle meget flotte scores med Anette Kjærsgaard som vinder med 37 point, og Birte Helbæk, Ebba Harboe og Louise Refshammer blev nr. 2, 3 og 4, alle med 34 points.

Holdturneringen, hvor de 3 bedste stablepoint for holdet talte, blev en hård kamp. Der var to hold, der havde lavet 96 points, men da holdet med Anne-Marie Vinther Larsen Ingelise Steensen, Ebba Harboe og Anette Carlsson havde laveste handicap, vandt de.

Efter matchen var det middag og hygge.

Damedagen siger tak til medlemmerne for en god opbakning, til Peter for dejlig mad og til vores sponsor Brian Harder.

Vi glæder os til at se jer alle til næste år.

Damedagen, ved formand lene Rasmussen