Parmatch – ungdomssejr og nyt udvalg

Lørdag den 15. september 2018 spille vi sidste afdeling af parmatch 2018 igen i dejligt vejr. Der var 24 par, der var tilmeldt til dagen. Vi havde desværre otte par, der havde meldt afbud af forskellige årsager.

Dagens match var greensome og de første slog ud kl. 9.45.

Kl. 18 var der afslutningsfest og præmieuddeling i klubhuset. Vi havde samlet lidt ind, og takket være vores sponsorer var der præmier til alle. Sponsorerne er:

RGK – Lasse fra proshoppen, Restaurant Birdie, OK benzin – Erik Vindeløv, Jyske Bank, P J Poulsen, Best Sail v/ Jens Pedersen

Resultatet af årets parmatch blev:

1. Sofie og Claus Hede Barrett
  2. Hanne og Søren Lejbach
  3. Anne og Klaus Bønlykke

Vi havde en dejlig dag god mad og hyggeligt samvær.

Den endelige stilling kan ses på parmatch-siden.

Der blev nedsat et nyt parmatch udvalg, som kom til at bestå af: Anette og Lasse Nielsen samt Sofie og Claus Hede Barrett.

Herunder kan du se billeder fra dagen, fx præmiebord, alle vinderne og de to par, der fremover bliver det nye parmatch-udvalg.

På udvalgets vegne
Erik Christiansen