Sponsorer i godt humør – uventet afslutning på par 3 banen

Roskilde Golf Klub har en gruppe trofaste sponsorer, som bidrager økonomisk og medvirker ved afholdelse af matcher og hjælper med andre ting i klubben. Som tak for deres støtte holder klubben en gang om året en særlig match, hvor sponsorerne selv får mulighed for at spille på banen.

Nogle spiller selv og andre kommer kun ud på banen ved denne særlige lejlighed. Men alle får en rigtig god dag med masser af golf, godt selskab og fuld forplejning fra morgenstunden til og med frokost og præmieoverrækkelse. Sådan var det også i fredags, den 7. september, da årets sponsormatch blev afholdt.

Se masser af billeder fra dagen længere nede på siden.

Sponsorerne får mulighed for at stille et hold på fire, men det er ikke altid muligt, og så bliver der suppleret op med andre fra klubben. Fx kunne Slagter Frimann i år ikke stille et hold, men forretningen i Støden blev alligevel repræsenteret, og Slagter Frimann tager så i øvrigt revanche med synlighed i forbindelse med Slagter Frimanns andematch, der bliver afviklet i november.

Der blev fejret fødselsdag på dagen, og det var ikke en af sponsorerne, men vores chefgreenkeeper, Nick Bosholdt, der blev 40 år.

Dagen blev i øvrigt afsluttet ved, at Peter B Petersen fra Kemp & Lauritzen lavede hole in one på hul 6 på par 3 banen. Det er det lange (210 meter) hul op ad bakken, så det var noget af en bedrift.

Her kan du se siden med alle sponsorerne i Roskilde Golf Klub – tag gerne kontakt til dem, hvis du har et behov, de dækker.

Følgende præmier blev uddelt ved sponsormatchen:

Hold konkurrencen:

1. Murermester Brian Harder
  2. CH Service
  3. Roskilde Vinduescenter ved Michael Donstrup

Individuelt bedste stableford score:

1. Ruben Heisel, CH Service

Nærmest pinden:

• Hul 7, Mike Sheridan, FJ Poulsen
  • Hul 17, Per Kargaard, RIR

Længste drive:

• Damer, Nina Petersen, Kiropraktorerne,