Se vinderne i klubmesterskaber for Rehab-golf

Lørdag den 4. august holdt Rehab-golferne klubmesterskab.

Der deltog 13 af de 20 aktive og der var 13 frivillige klubmedlemmer som caddies. Altså én caddie til hver spiller.

Der blev spillet i to rækker: Venstre-hånds – for spillere, der er født højrehåndet; men nu lammet i højreside efter slagtilfælde. Højre-hånds – for spillere som er lammet i venstre side og spillere, som kan bruge begge arme.

Resultatet i venstre-hånds rækken blev:

1. Guld til Kim Jakobsen (kim er p.t. medhjælper i klubbens sekretariat) 50 slag
  2. Sølv til Kenneth Daugaard 52 slag
  3. Bronce til Jens Petersen 52 slag

Resultatet i højre- og to-håndsgruppen:

1. Guld til Torben Amsinck 45 slag
  2. Sølv til Erik Hansen 46 slag
  3. Bronce til Jens Terp 48 slag

Gennemsnits scoren for begge grupper var 5,6 slag bedre end i 2017 , så der er tydelig forbedring hos alle spillere.

Siden den flotte artikel om os i “Hjerneskadet bladet” (Se linket i nyheden her på hjemmesiden) har vi fået tilgang af tre nye spillere, så vi er i fuld gang med at søge hos forskellige fonde om tilskud til flere el-scootere, idet den nye alle er dårligt gående.

Mvh
Hans Møllegaard

Herunder kan du se billeder fra spil og præmieoverrækkelse: