Tilbud til nye: Spil golf i 11 uger for 995 kr.

I Roskilde Golf Klub har vi et rigtig godt tilbud til jer, som ønsker at få en introduktion til golfspillet.

Nemlig et prøvemedlemskab, som varer 11 uger. Vi har afprøvet dette tilbud i seks år, og har modtaget stor anerkendelse for det program, som du skal igennem som prøvemedlem.

Golf er en sport for livet. Golf kan spilles fra 4-5 års alderen til langt op i firserne. Via vores prøvemedlemskab får du mulighed for at finde ud af, om golf er noget for dig.

Prøvemedlemskabet koster 995 kr. For de penge får du bl.a. undervisning, både på hold og individuelt, du kan frit træne på vores træningsområder samt spille på vores par 3 bane. Ydermere kan du gratis låne golfudstyr til de forskellige aktiviteter, og du får mulighed for mentorvejledning. Vi starter hold til august.

Læs mere om indholdet af et prøvemedlemskab her på hjemmesiden og/eller kom ud i klubben til

• Informationsaften, tirsdag den 7. august kl. 19

Her vil du og de personer, som allerede har tegnet et prøvemedlemskab, få nærmere oplysninger om forløbet af prøvemedlemskabet.

Venlig hilsen

Udvalg for prøvemedlemmer