Pink Cup for alle fuldtidsmedlemmer tirsdag 14/8

Damedagen afholder Pink Cup tirsdag d. 14. august 2018 til fordel for Kræftens Bekæmpelse. Turneringen løber over hele dagen og slutter med spisning kl. 19.30 og præmieoverrækkelse kl. 20.

I første omgang blev datoen 7. august meldt ud –  men her var der et andet arrangement i klubhuset (infoaften for nye medlemmer).

Tilmelding:

• Man tillmelder sig turnering og spisning i GolfBox og booker selv tid på dagen (normalt er en række tider om tirsdagen forbeholdt Damedagen, men denne tirsdag er der ikke nogen fortrinsret-tider. Alle deltagere – også mænd – kan derfor godt booke tider i god tid
  • Man kan desuden tilmelde sig på dagen fra kl. 8.00, hvor medlemmer af damedagsudvalget tager imod
  • Matchfee kr. 150 betales direkte i GolfBox ved tilmelding

Spisning:

• Buffet til 95 kr. betales direkte i GolfBox

Turneringsform:

• Der spilles stableford i 2 damerækker (A og B) og 1 herrerække

Præmier:

• Fine præmier fra Kræftens Bekæmpelse
  • Turneringen er ikke tællende i damedagens efterårsturnering

Vi håber, at mange vil støtte op om dagen, da turneringsgebyret går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse (”Støt Brysterne”).

De bedste sommerhilsener
Damedagen