Sjov midsommermatch – fotos og beretning

Den danske sommer er super i år. Det kunne vi også glæde os over til Midsommermatchen, som blev afviklet i dejligt golfvejr. Der stillede 62 glade golfere op til turneringen.

Se masser af billeder længere nede.

Man måtte meget gerne komme udklædt. Det gjorde tre hold. Der var præmie til bedst udklædte både d. 23/6 og 24/6.

D. 23/6 vandt: Vejmændene alias Fadbamserne årgang 9 (Anders Behrentz, Brian Harder, Jens Lerke-Møller og Helge Hersbøll).

D. 24/6 vandt: Golfheksene (Lene Rasmussen, Heidi Molin, Anne Danborg og Inge Nicolajsen).

Det var en stor succes med Sallie’s serveringsvogn ved hul 12, hvor holdene nød American Hotdog, Pulled Beef Burger, Pulled Pork Burger, Milkshake, frisk lemonade og selvfølgelig øl!

D. 23/6 om aftenen blev der afholdt 50’er middag med efterfølgende musik og dans. Matchledelsen var ikke tilstede, men dem, der deltog, kunne fortælle om super god mad og en rigtig sjov og hyggelig aften.

Søndagen forløb lige så vellykket som lørdagen. På banen blev der i løbet af weekenden lavet rigtig mange gode score: Lasse Frølich med en eagle på hul 12 og mange spillere med birdies på både par 3, par 4 og par 5 hullerne .

Vindere af holdturneringen, A-rækken:

1. Fadbamserne årgang 9 (Anders Behrentz, Brian Harder, Jens Lerke-Møller og Helge Hersbøll)
  2. Team Copa (Steven Kitchen, Rasmus Olskær Hansen, Carsten Nielsen og Nichlas Tarp)
  3. HamVesSonKarl (Kim Sonne, Henrik Hvidt-Karlson, Jan Vesselby og Frederik Hammerich)

Vindere af holdturneringen, B-rækken:

1. BMW (Klaus Bønløkke, Anne Munch, Hans-Jørgen Vastring og Kirsten Vastring)
  2. Midsummer Killers (John Elnegaard, Lars Søndergaard, Bo Sponholtz og Peter Koefod Petersen)
  3. Greverne (Bent Henning Hansen, Max Greve, Frank Cummings og Anders Schnack)

Vindere af single-stableford turneringen over 36 huller:

A-rækken:

1. Brian Harder 70 point
  2. Rasmus Olskær Hansen 69 point
  3. Jens Sauer Nielsen 67 point

B-rækken:

1. Bent Henning Hansen 70 point
  2. John Elnegaard 68 point
  3. Hans Jørgen Vastring 66 point

Der var præmier til nærmest hullet på par 3-hullerne både 23/6 og 24/6.

D. 23/6:

• Hul 5: William Bredtved Hansen 2,63
  • Hul 7: Rasmus Olskær Hansen 1,70
  • Hul 13: Jens Sauer Nielsen 0,08
  • Hul 17: Helge Hersbøll 3,00

D. 24/6:

• Hul 5: Klaus Kristensen 2,03
  • Hul 7: John Sønderup 4,15
  • Hul 13: Torben Svendsen 1,97
  • Hul 17: Ulrik Wesselhof 3,54

Og der var præmier til længste drive på hul 18 både d. 23/6 og 24/6.

D, 23/6:

• Længste drive, herrer: Rasmus Olskær Hansen