Tak for opbakning – giv besked ved utilfredshed

Kære alle i Roskilde Golf Klub

Nu er sæsonen for alvor gået i gang, og vi er ganske velbesøgt i restauranten – men det har vi faktisk været siden starten.

Derfor vil jeg allerførst rette en kæmpe tak for al den gode opbakning, der har været og stadig er til os.

Vi er blevet privilegeret med en del arrangementer, især fra klubbens medlemmer, og det har været en fornøjelse at modtage alle de gode tilbagemeldinger.

Som bekendt er der ingen roser uden torne, og i en opstart, hvor vi har skulle finde vores ben at stå på, må jeg konstatere, at vi ikke har formået at gøre alle tilfredse altid – og det er jeg selvfølgelig rigtig ærgerlig over. Trods et indtryk af en stor overvægt af tilfredse gæster, så er det aldrig et mål, at utilfredshed slipper igennem. Restaurantens ting SKAL være i orden!

Har du mod forventning haft en oplevelse, vi ikke kan være bekendt, så er mit beskedne ønske, at du hurtigst muligt tager fat i mig. Hvis jeg ikke er til stede på det pågældende tidspunkt, så ring eller skriv () endelig snarest muligt. Når jeg får en tilbagemelding, kan jeg reagere på det hurtigt – ellers kan fejl få lov at gentage sig mere end én gang, inden det rettes.

Med ønsket om en fantastisk sommer til jer alle

Peter

Restaurant Birdie