Match for årets prøvemedlemmer søn 3. juni

Søndag den 3. juni afvikles kl. 10 årets første weekendmatch for prøvemedlemmer. Vi håber at se rigtig mange af de ivrige og glade golfspillere, vi har oplevet dette forår.

Der er fine præmier til de bedste og Peter fra Restaurant Birdie har lovet at lave en fin frokostbuffet efter matchen.

Der er tilmelding til matchen søndag den 3. juni – og her kan du se flere informationer plus tilmeldingsformularen.

Prøvemedlemmerne har dermed mulighed for at melde sig til to matcher denne weekend. Lørdag er der nemlig par 3 match for klubbens øvrige medlemmer med et handicap på over 37, hvor prøvemedlemmer også er velkomne, men om søndagen er matchen alene for jer, der er prøvemedlemmer her i foråret. Alle kan være med.

Her kan du læse mere om par 3 matchen lørdag den 2. juni.