Kom og se legenderne i Simon’s Golf Club d. 1.-3. juni

Colin Montgomerie, José María Olazàbal, Ian Woosnam og Paul McGinley kommer til Simon’s Golf Club i spidsen for det 60 spillere store felt til Shipco Masters, der er en del af Staysure Tour (tidligere European Senior Tour). Turneringen har det stærkeste felt på touren udover Senior Open.

For første gang deltager en af de mest vindende kvindelige spillere nogensinde, Laura Davies, på lige fod mod mændende i en Staysure Tour turnering.

Udover golfspillet med de gamle koryfæer, er der også to daglige trick golf show, en flot food court med udvalgte food trucks og to store terrasser direkte ud til 18. green, en minigolfbane og klatrevæg til børn og barnlige sjæle, og en teltby med udstillere, hvor der er både smagsprøver og konkurrencer.

I teltbyen er der også hver dag musik med Kansas City Stompers og gæsteoptræden fra Daphne Stilund (vinder af Voice Junior 2017) og Place on Earth (vinder af X-factor 2018).

Entreen er 100 kr. pr. dag og 250 kr. for alle tre dage. Børn under 16 år kommer gratis ind.

Køb billetter på www.ticketmaster.dk/shipco

Læs mere om turneringen på https://simonsgolf.dk/shipcomasters.