Sæt sankthans-golf og fest ind i kalenderen

Lørdag den 23. og søndag den 24. juni bliver den traditionelle Midsommermatch afviklet. Her kommer der forhåbentlig mange deltagere, der har lyst til at spille golf både lørdag og søndag og som vil deltage i spisning og fest lørdag aften i klubhuset.

Der kommer snart mere information, men sæt allerede nu et kryds i kalenderen og gå rundt og forbered, hvem du vil spille med.

I Midsommermatch spiller man nemlig sammen som et hold på fire spillere og så spilles der i to lige store rækker opdelt på handicap. Find et godt, sjovt eller sigende navn for dit hold. Det skal du nemlig angive, når I melder jer.

Der bliver åbnet op for tilmelding den 6. juni. Til den tid vil der også være flere detaljer klar – om både middag og spil. Der er dog allerede lidt i støbeskeen i forhold til en sponsor.

Som I kan se på billedet, er der nogen deltagere, der tidligere har gjort et ekstra nummer ud af tøjet – det gør kun dagene ekstra festlige.

Du kommer også til at kunne melde dig som enkeltperson – i så fald vil turneringsledelsen sætte folk sammen til et hold. Det kræver dog, at deltagerantallet går op med fire, så du kan altså ikke være helt sikker på at komme med, hvis du melder dig alene.