Giv besked om kanin-spisning

Mandag aften er en af de store i Roskilde Golf Klub. Her møder 60-90 medlemmer op og spiller 9 huller i kaninmatchen, der både er for nye og rutinerede medlemmer – og her her flexmedlemmer også meget velkomne.

Restaurant Birdie sørger bagefter for, at der er en stor buffet – og den er blevet populær blandt kaninspillerne.

Imidlertid har restauranten ikke nogen idé om, hvor mange af spillerne der ønsker mad bagefter, så det kan godt være lidt af en logistisk udfordring, da Peter i Restaurant Birdie gerne vil levere en rigtig god buffet.

Derfor bliver deltagerne i kaninmatcherne nu bedt om ved indskrivning inden start at give til kende, om de ønsker at spise med efterfølgende. Der skal nok være mad, hvis enkelte ikke har fået meldt tilbage, men restauranten har selvfølgelig nemmere ved at styre udbuddet, når der er en idé om antal deltagere.

Bemærk i øvrigt, at kaninmatcherne nu har tilmelding via GolfBox senest kl. 12 samme dag. Det er gået rigtig godt i starten – dog skal man lige huske at gå ind og melde sig fra igen, hvis man alligevel ikke kan komme.

Og om mandagen skal alle lige melde sig til arrangørerne, når man er kommet. Det er ved den lejlighed, at man bliver bedt om at sætte kryds, hvis man ønsker at spise med bagefter.