12 prøvemedlemmer mangler mentor

Lidt akut mangler der 5-7 medlemmer, der vil være med til at tage godt imod dem, der her i foråret har meldt sig som prøvemedlemmer. I alt er vi oppe på 85 prøvemedlemmer, og de 12 af dem har endnu ikke fået tilknyttet en mentor. Så har du mulighed for at hjælpe, så sig endelig til. Det er meget vigtigt, at vores prøvemedlemmer får en god modtagelse i Roskilde Golf Klub.

Det normale er, at mentoren møder prøvemedlemmet 5-6 gange i forskellig sammenhæng. Det giver et tidsforbrug for mentoren på 12-13 timer på 12 uger.

En mentor er et medlem, der fra nu og til midt på sommeren påtager sig at hjælpe med at give 2-3 prøvemedlemmer en god modtagelse i klubben.

Det kan være ved rundvisning på anlægget, information om praktiske ting, fx træningsmuligheder, spil på par 3 banen og lignende. Den enkelte mentor er selv med til at bestemme tid og sted for, hvornår han/hun mødes med sine prøvemedlemmer.

Kontakt gerne sekretariatet, hvis du kan hjælpe.

Udvalg for prøvemedlemmer