4 kløver Junior turnering 2018

Vi er 4 golfklubber, som er gået sammen om en turnering, hvor vi spiller 1 match om året på hver bane så vi spiller 4 matche om året.

Klubberne er Skjoldenæsholm, Ledreborg, Harekær og Roskilde.

Spilledatoer:

• Ledreborg: 29/4-2018, start 10:00
  • Skjoldenæsholm: 12/5-2018, start 10:00 – link til turneringen i GolfBox
  • Roskilde: 8/9-2018, start 10:00
  • Harekær: X/X, start fra XX:XX

Vi spiller om æren og en vandrepokal, som den vindende klub har stående til næste match.

Alle spillere med banetilladelse kan spille; spillere med HCP 1-36 spiller 18 huller stableford og spillere med HCP 36-54 spiller 9 huller stableford.

Vinderen bliver den klub, som har det højeste gennemsnit udregnet over alle spillere.

Tilmelding kan ske via golfbox.dk (sig til hvis brug for hjælp). Man kan tilmelde sig en eller flere turneringer. Hver turnering skal tilmeldes for at deltage.

Efter runden findes en vinder og vi hygger os med en sodavand eller en kop kaffe for egen regning.

Det er gratis for juniorerne at deltage og oplysninger om tilmelding kommer fra juniorudvalget i din klub.

Håber mange juniorer fra Roskilde Golf Klub har lyst til at deltage og møde nogle af juniorerne fra Ledreborg, Skjoldenæsholm og Harekær.

Roskilde Golf Klub

Ungdomsudvalget