Nyt initiativ – find nogen at spille med

Her kommer et nyt initiativ, der går ud på, at medlemmer, der mangler nogen at spille med, kan finde hinanden – og “gamle” medlemmer kan melde sig til at spille med nye.

Målet er, at vi i løbet af sæsonen kommer op på 30 medlemmer, der gerne vil spille med en eller flere nye en enkelt gang eller flere i løbet af sæsonen. Man bestemmer selv, hvor meget man står til rådighed.

Spillet med de nye kan både være på par 3 og 18 hullers banen afhængig af erfaring, behov og lyst.

Her finder du siden “Find nogen at spille med“, som nu også ligger fast i menuen “Ny i klubben” og “Aktiviteter”.

På siden melder man sig både, hvis man er ny og mangler nogen at spille med og hvis man er “gammel” og gerne vil spille med nye. Der bliver så automatisk genereret en liste, hvor de tilmeldte spillere står på. Listen bliver nulstillet efter sæsonen, så hvis du næste år vil stå på listen, så skal du melde dig igen. Mere om det til den tid.

Bemærk, at “nye” i denne forbindelse både kan være nystartede, der har været igennem et prøvemedlemskab og er startet aktivt i klubben som begynder, men det kan også være spillere, der har erfaring fra andre klubber eller bare mangler at udvide spillenetværket.

Initiativet kommer i kølvandet på et møde med deltagelse af “klubberne i klubben”. Her blev der snakket om, hvordan alle kan blive endnu bedre til at tage imod nye. Der kommer senere flere initiativer i forhold til “klubber i klubben”, men du kan allerede nu finde alle “klubber i klubben” via topmenuen.