Information til klubbens damer

Kære alle damer i Roskilde Golf Klub

Damedagen er ved at være klar til forårssæsonen og glæder sig til, at solen og varmen kommer.

Vi starter sæsonen med at mødes til Proshoppens modeshow tirsdag den 3. april 2018 kl. 18. Der er tilmelding i Proshoppen.

Hvis du har spørgsmål til Damedagen og turneringen, sidder Lene klar i kontoret over for sekretariatet til at besvare dem tirsdag den 3. april kl. 17-18 inden inden modeshowet.

Du kan tilmelde dig vores sommerturnering i GolfBox på dette link. Dernæst tilmelder man sig de enkelte turneringsdage og bestiller tid de dage, man ønsker at spille. Du kan finde flere oplysninger om sommerturneringen på Damedagens side.

Tirsdag den 10. april starter vi sæsonen op med en runde fra tee 50, hvor vi spiller slagspil.

Som sædvanlig holder vi fællesspisninger den sidste tirsdag i måneden. Vi hygger over dagens ret, som Peter i restauranten laver til en fin pris.

Tirsdag den 15. maj har Damedagens nye venskabsklub, Køge Golf Klub, inviteret os til en dyst på deres skønne bane. Vi slår ud kl. 13.00 og spiser sammen efter turneringen. Vi sender oplysning om tilmelding ud omkring sæsonstart.

Tirsdag den 5. juni kan du komme med til Skjoldenæsholm Golf Klub og spille Robert Trent Jones banen.

Udflugten til Skjoldenæsholm indeholder green fee, tre stk. smørrebrød, en lille øl eller vand, en velkomstpose med tees og blyant, gratis bolde på driving rangen, og prisen er 375 kr. Information om betaling følger snarest.

Der er 24 pladser, som fordeles efter først til mølle princippet. Tilmelding er i gang via Damedagens side – se link længere oppe.

Vi holder forårsafslutningen den 26. juni med gunstart kl. 15, spisning efter matchen og præmieoverrækkelse.

Vi arbejder på at få den årlige sommerudflugt på plads og melder snarest sted og baner ud. Vi tager afsted fredag d. 24. august og spiller fredag og lørdag. Vi overnatter, får god mad og hyggeligt samvær.

Vi glæder os til at se jer til en ny sæson.

Mvh
Damedagen