Herredagen flytter infomøde og match

21. marts skulle have været Herredagens start på sæsonen med stort infomøde og en match med gunstart for alle.

Den plan er imidlertid lavet om nu. Der er ikke udsigter til bare nogenlunde godt forårsvejr, og da Herredagen helst vil spille på den normale bane og ikke vinterbanen, så er der nu truffet beslutning om, at både match og infomøde bliver flyttet til onsdag den 4. april – stadig med mødetid kl. 15 og med gunstart kl. 15.30.

Man skal fortsat melde sig til arrangementet i GolfBox. Alle dem, der var tilmeldt den oprindelige dato, er blevet flyttet over til den nye dato, så hvis du er tilmeldt og også kan den 4. april, så skal du ikke foretage dig noget.

Kan du ikke den 4. april, så kan du selv gå ind i GolfBox og slette tilmeldingen. Alternativt kan du give besked til Bjørn eller Ole – se deres kontaktinformationer på Herredagens side, hvor du også kan se hele sæsonens matchplan og information om Herredagen i det hele taget.

Onsdag den 4. april havde Herredagen egentlig tænkt at afvikle en helt særlig match, “Slå et slag for kuglerne”, til fordel for Kræftens Bekæmpelse. I stedet bliver denne match slået sammen med Damedagens “Støt Brysterne”, som bliver afviklet senere på sæsonen.

Bemærk, at nye medlemmer i Herredagen er meget velkomne – alle herrer kan tilmelde sig match og informationsmøde. Bemærk dog, at du skal have et handicap på 36 eller derunder for at deltage. Herredagen spiller hver onsdag hele sommersæsonen.

Her kan du læse nyheden om, hvordan Herredagen har tilrettelagt sæsonen i år – herunder en meget nemmere tilmeldingsprocedure.

Det er også på denne side, at du kan se programmet for informationsmødet.