Farvel til Helle i sekretariatet

Efter mere end 10 år i sekretariatet i Roskilde Golf Klub sagde sekretær og bogholder, Helle Nørregaard Holmquist, onsdag den 28. februar tak for denne gang. Helle starter i stedet i Dragør Golfklub, hvor hun også skal have med bogholderi og medlemsadministration at gøre.

Afskeden blev markeret via en reception i klubben, hvor mange var mødt op for at sige farvel til Helle. Anders i sekretariatet holdt en tale om Helle, som han kærligt illustrerede med små og store sten i forhold til Helles organisatoriske talent, og også formand Kim Møller Behrend sagde Helle tak for tiden i Roskilde.

I første omgang er der ikke ansat en ekstra i stedet for Helle. Tina i sekretariatet er gået lidt op i tid, og en ekstern bogholder hjælper med alt omkring bogholderi og regnskab.

Bestyrelsen vil senere tage stilling til en permanent løsning.

“Det er ikke sikkert, at vi indretter os på samme måde, nu da Helle forlader os. Derfor har vi lige nu lavet en midlertidig ordning som giver os tid til at tænke os lidt om,” fortalte Kim Møller Behrend.