Take away, påskefrokost og kalveaften i restauranten

Peter i restauranten sætter mange nye initiativer i gang her til foråret. Der har allerede været afholdt to vildtaftener, og nu fortsætter ”Birdie” med et særligt take away samarbejde, påskefrokost og en aften med en særlig tyrekalve-buffet.

Take Away

Peter Lassen har lavet en aftale med www.madvognen.dk, hvor man indtil kl. 15.59 samme eftermiddag kan bestille mad ud af huset – leveret hjem til dig. Menuen kan ses 1-2 uger i forvejen og den varierer fra dag til dag med dagens ret, den samme som bliver serveret i golfklubben, plus en suppe og enkelte andre retter (ofte også en vegetarret), og maden bliver leveret mellem 17 og 19, som oftest inden kl. 18.

Kæmpe påskefrokost

Fra skærtorsdag til og med 2. påskedag er der stor påskefrokost i restauranten. Det er den helt store buffet til 149 kr. og det er også muligt på forhånd at bestille påskefrokosten i to varianter til levering ud af huset.
I restauranten i golfklubben bliver påskefrokosten serveret hver dag fra kl. 11 og til godt ud på eftermiddagen.

Kalveaften

Midt i februar holdt Restaurant Birdie to vildtaftener, og nu kommer der en kalvekøds-aften. Det sker fredag den 20. april. Denne specielle dag bliver der serveret kød fra en 200 kg tung tyrekalv – det bliver med retter i rigtig mange varianter, og der er plads til 40-45 personer, ikke flere. Den præcise pris kommer senere – men det bliver omkring 400 kr.

Tilmelding kan ske i restauranten.

Åbningstider og prisjustering på smørrebrød

Restauranten har i øjeblikket åbent hver dag fra kl. 10. Køkkenet er åbent mellem kl. 11 og 16.
Fra 1. april bliver åbningstiden udvidet til kl. 21 på hverdage og kl. 18 i weekender – åbningstiderne kan dog blive justeret lidt afhængig af antallet af medlemmer/gæster på dagen.

I forhold til priser sker der nu en lille justering på smørrebrød, der stiger fra 17 til 19 kr. pr. stk.
”Det skyldes, at næsten alt vi laver, nu er hjemmelavet, og det gør det en anelse dyrere, fortæller Peter, der også har forskelligt hjemmebagt rugbrød, lyst brød og knækbrød, som man kan købe med hjem.

Her kan du finde Restaurant Birdie her på hjemmesiden.

Og her finder du Restaurantens egen hjemmeside.