Nyt medlem af bestyrelsen? – nej ikke endnu

Er der blevet lavet om i bestyrelsen i Roskilde Golf Klub? Ja, er det umiddelbare svar, hvis man ser seneste omtale af klubben i ugeavisen Paperboy. Her er vores nye restauratør Peter Lassen nemlig blevet fotograferet sammen med Peter Frimann, tidligere slagtermester, der er sponsor for den årlige andematch og flittig spiller hos Morgenherrerne.

Peter og Peter er fotograferet sammen i køkkenet – og flere steder i teksten står så, at Peter Frimann er medlem af bestyrelsen. Det er så en fejl – om Frimann så stiller op til generalforsamlingen den 22. marts, det ved vi ikke endnu. Spørg ham endelig, næste gang du møder ham i klubben… 🙂

Nå, hellere lidt skidt eller forkert omtale end ingen omtale. Er det ikke sådan, man siger? Så nu kom der igen lidt reklame for Restaurant Birdie, hvor du kan tage ud og spise – både efter en runde golf og i det hele taget. Peter Lassen har flere nye initiativer på vej, blandt andet deltagelse i en madbestillingsordning og salg af hjemmelavet rugbrød.

Her er link til artiklen på Paperboys hjemmeside.