Helle forlader Roskilde Golf Klub

Det er med tungt hjerte, at jeg må skrive denne nyhed.

Helle forlader sekretariatet i Roskilde Golf Klub den 28. februar til fordel for en tilsvarende stilling i Dragør Golfklub.

Helle bor få kilometer fra Dragør Golfklub, så hun kan løbe på arbejde :-). Det er det svært for os at konkurrere med.

Helle har været her i RoGK i godt 10 år, og der er vist ikke mange medlemmer, som ikke kender Helle. Hun har gjort en fantastisk indsats gennem årene, det tror jeg også er kendt for de fleste.

Dragør Golfklub kommer nu til at nyde godt af Helles store kompetence og gode humør i de kommende år.

Her starter vi naturligvis straks processen med at finde en ny medarbejder, som kan tage over efter Helle. Imidlertid må vi forvente, at det tager 4-5 måneder før en ny medarbejder sidder i sekretariatet, og der vil derfor blive brug for forskellige midlertidige løsninger.

Det betyder også, at I som medlemmer her i klubben må have lidt tålmodighed og forståelse for situationen den kommende tid. Serviceniveauet vil nok falde lidt i en periode – men det skal nok komme tilbage.

Vi vil være mindre synlige i sekretariatet den kommende tid. Fokus vil i første omgang blive på overdragelse af de basale funktioner som Helle har taget sig (regnskab, fakturering, løn, betalinger, rapportering til myndigheder og meget mere). Dels til interim løsning – dels til ny medarbejder. En ny medarbejder, som det under alle omstændigheder også vil tage noget tid for, at få sat sig ind i tingene.

Udfordringer for os – men sådan er livet jo, og vi får selvfølgelig løst tingene.

Vi ønsker Helle masse af succes i den nye stilling i Dragør og siger tak for en kæmpe indsats her i klubben.

Anders

Sekretariatet