Vær med til generationsmatch 3. september kl. 9

Har du et familiemedlem, en nabo eller bare en god ven, som er generationen over eller under dig, så kan du deltage i Roskilde Golf Klubs generationsmatch søndag den 3. september.

Kl. 9 er der gunstart – og I spiller på den måde, at begge slår ud fra teestedet, derefter vælger I den bedste hold og herfra skiftes I til at slå, indtil bolden er i hul. Læs mere længere nede.

Efter matchen er der fællesspisning i Restaurant Kontoret. Alt i alt koster match og spisning kun 50 kr. pr. person. I kan melde jer som et hold, men mangler du en at spille med, kan du også melde dig enkeltvis, og er der så en anden generation tilmeldt, bliver I sat sammen.

Der er tilmelding via GolfBox.

Herunder kan du læse de praktiske oplysninger om matchen:

Roskilde Golf Klub Generationsmatch

Søndag, 3. september 2017

• Gunstart kl. 9
  • Mødetid senest kl. 8.30! På det tidspunkt skal du have meldt din ankomst og hentet dit scorekort
  • Matchen er åben for alle Roskilde Golf Klubs medlemmer, der kan stille op som to generationer

Matchfee: 50 kr. pr. person.

Efter matchen er der fællesspisning og præmieoverrækkelse.

Matchform:

Matchen er en 18 hullers greensome stableford, som du skal spille med et familiemedlem (f.eks. barn/voksen eller voksen/bedsteforældre. De voksne skal have gyldigt DGU kort (mindst den ene af generationsmatch deltagerne skal være medlem af Roskilde Golf Klub). Det behøver ikke at være en du er i familie med, hvis du ikke har nogen at spille med, så meld dig alligevel, Så forsøger vi at finde en du kan spille med.

Greensome stableford:

I slår begge ud, og vælger derefter hvilken bold I vil spille videre med. Derefter skiftes I til at slå.

I får regnet et fælles handicap ud, som I så skal spille efter. Husk at samle op, når I ikke har flere slag!

Tilmelding senest 30. august på GolfBox.

Matchleder:

• Søren Frøsig Rasmussen (ungdomsudvalgsformand)