Invitation til par 3 match søndag den 23. juli

Så afholdes enkelt match nummer to på par 3 banen i denne sæson. Der er mødetid senest kl. 9.45, hvor der udleveres scorekort fra det lille mødelokale med dør ud mod hul 1 på par 3 banen. Når alle er mødt, giver vi en kort information om matchen og alle deltagere går til de anviste huller, så vi alle er klar til start kl. 10.

Efter matchen er der præmieuddeling og spisning i klubhuset.

Matchfee er 100 kr. i kontanter eller mobilpay, der betales på dagen. Beløbet anvendes til præmier samt to stk. smørrebrød og en lille øl eller sodavand.

For at være evt. præmieberettiget skal spilleren have deltaget minimum en gang i tirsdagsmatcherne eller den første enkeltmatch og der fået et handicap.

Matchen afvikles efter samme regler som tirsdagsmatcherne.

Tilmelding er herunder – og sidste frist for tilmelding er lørdag d. 22 juli kl. 12.

Evt. afbud efter dette tidspunkt sendes til

Mail: eller

sms: 23 30 30 52.

Her er siden med tilmelding.