Se billeder og vindere af Midsommermatch

Midsommermatchen der blev afviklet den 24.-25. juni, havde 68 deltagere. Vejret var rimeligt med et par voldsomme byger om lørdagen, lige da holdene var ved deres sidste hul, så flere af deltagerne kom våde ind til en dejlig frokost, sponseret af Restaurant Kontoret. Udover Allan og Majken i restauranten havde Midsommermatchen denne gang ingen andre sponsorer – derfor var deltager betalingen lidt højere end normalt og præmiestørrelserne også lidt mindre. Nye sponsorer til klubbens matcher er mere end velkomne. Det giver god profilering.

Resultaterne:

A rækken

1. Fadbamserne årgang 8 208 point (Anders Behrentz, Brian Harder, Erik Behrentz og Michael Andersen)
  2. Vi kigger på fugle 207 point (Ulrik Wesselhoff, Tage Sørensen, Ole Madsen og Torben Svendsen)
  3. Proventa DK 202 point (Jens Krøis, Jan Birger Nielsen, Ole Haslund og Lars Gotfredsen)

B rækken

1. Hønseklubben 197 point (Hans Kristian Olesen, Tove Schneider, Svend Erik og Ellen Skarsholm)
  2. Sammenhold 195 point (Arne Beyer, Michael Høgsbro, Merete og Klavs Koefoed)
  3. B. M. W. 192 point (Klaus Bønløkke, Anne Munc, Hans-Jørgen og Kirsten Vastring)

De øvrige resultater fra matchen kan findes på siden for Midsommermatchen. Her vises resultaterne direkte fra GolfBox. Der er både de personlige og holdmæssige resultater.

Vi har under matchen drøftet, om den skulle flyttes til august måned en “sensommermatch”, idet den p.t. ligger oveni Roskilde Festival og studentergilder samt Sant Hans arrangementer i øvrigt, hvilket hindrer mange i at deltage.

Matchudvalget v/Klaus Bønløkke