Nye og prøvemedlemmer får spørgeskema

Dansk Golf Union har et spørgeskemaundersøgelses system, som mange klubber bruger hvert år – til at få medlemmernes mening om mange forhold i klubben.

Det hedder Golfspilleren i Centrum. Netop det system bliver nu også brugt over for nye medlemmer – herunder også prøvemedlemmer – som nu får tilsendt en mail med opfordring til at udfylde skemaet hjemme på computeren. Klubben kan få rigtig gode informationer ud af, hvordan nye føler sig modtaget, hvad der er godt og hvad der kan blive bedre, så derfor vil det være godt, hvis så mange som muligt udfylder skemaet.

På landsplan er Dansk Golf Union også interesseret i at høre fra så mange som muligt – for at få erfaringer, som klubberne kan bruge. Derfor udlodder forbundet denne gang tre præmier, der bliver trukket lod om blandt samtlige i landet, der udfylder skemaet. Præmierne er:

• Titleist golfsæt til en værdi af 5000 kr.
  • En titleist golfbag
  • Et dusin titleist golfbolde

Der er en frist på 14 dage til at udfylde skemaet, efter man har modtaget mailen.