Invitation til par 3 match lørdag den 20. maj kl. 10

Så afholdes den første enkeltmatch på par3 banen i denne sæson. Der er mødetid senest kl. 9.30, hvor der udleveres scorekort fra det lille mødelokale med dør ud mod hul 1 på par 3 banen. Når alle er mødt, får I en kort information om matchen og alle deltagere går til de anviste huller så vi alle er klar til start kl. 10.

Efter matchen er der præmieuddeling og spisning i klubhuset.

Matchfee er 100 kr. i kontanter eller Mobile Pay. Beløbet bruges til præmier samt to stk. smørrebrød og en lille øl eller sodavand.

For at være evt. præmieberettiget skal spilleren have deltaget minimum en gang i tirsdagsmatcherne, og der fået et handicap.

Matchen afvikles efter samme regler som tirsdagsmatcherne.

Her kan du se siden med information og tilmelding.

Sidste frist for tilmelding er fredag d. 19 maj kl. 16.

Evt. afbud efter dette tidspunkt sendes på mail eller sms til Jørgen Jensen – find hans informationer på siden med information og tilmelding under “Kontakt”.