Damedags-bogen på pension – tilmelding i GolfBox

Damedagen, der spiller om tirsdagen, har lavet nogle ændringer i år.

Først og fremmest er der tilmelding til hele sæsonen i GolfBox, hvor du tilmelder dig og betaler årskontingentet på samme tid.

Dernæst har vi ladet Damedagsbogen gå pension, da det er et stort arbejde at oprette og taste alle deltagere hver uge samt taste alle vores scores. Det betyder, at du skal tilmelde turneringerne de enkelte dage i GolfBox og at du skal bestille tid de dage, du kan spille.

Du kan se mere i vejledningen.

Vi holder til gengæld fast i, at vi holder fællesspisning den sidste tirsdag i hver måned kl. 19.30. Du kan tilmelde dig fællesspisning på listen, vi hænger op på vores opslagstavle en uges tid før. Vi glæder os til at se dig til fællesspisningen den 30. maj – Sidste frist for tilmelding er søndagen før.

Vi er glade for, at der er mange nye medlemmer, så vi opfordrer til, at vi tager godt imod alle og hjælper, når der er nye medlemmer booket på bolden.

Vi vil meget gerne have flere deltagere på udflugten til Korsør Golf Klub d. 9. og 10. juni. Vi plejer at have nogle hyggelig dage med sjov, grin, golf, dejlig mad og god snak.

Her kan du se mere om udflugten samt se, hvem der er tilmeldt.

Damedagsudvalget
Roskilde Golf Klub