Succes for Golfens dag – brug for flere mentorer

Golfens dag blev i år gennemført i rigtig flot vejr, og mange (55) havde valgt at lægge vejen forbi vores klub.

Dagen blev gennemført ved hjælp af 18 frivillige og nogle andre medlemmer, der havde inviteret venner eller familie til dagen.

2017-04 RGK Golfens dag 13Alle deltagere mødt op med en interesse i at få noget at vide om golfspillet og klubbens tilbud om prøvemedlemskab.

Alle fik en bred orientering om faciliteterne og mulighed for at slå bolde på drivingrange, under kyndig vejledning af Martin fra proshoppen.

Jyske Bank havde udlovet præmier til de tre gæster, der kom nærmest flaget, en konkurrence der blev gået koncentreret ind til.

Alt i alt må ”Udvalg for prøvemedlemmer” konstatere dagen som en succes, og at der ud af de fremmødte var mere end 20, der på dagen meldte sig ind som prøvemedlemmer.

Inden dagens arrangement var der 41 tilmeldte prøvemedlemmer, og med de nye tilmeldinger er der til forårets tre måneders prøvemedlemskab ca. 65 i alt efter Golfens Dag.

Dette giver ”Udvalg for prøvemedlemmer” et problem idet der pt. ikke er mentorer nok, og udvalget derfor opfordrer til, at flere melder sig som mentorer, således at vi kan give de nye en god oplevelse.

Kontakt sekretariatet eller et medlem af udvalget og meld dig som mentor.

Udvalg for prøvemedlemmer