Meld dig som mentor til denne sæson

2016-09-rgk-par-3-match-04Golfsæsonen står for døren, og vi vil forhåbentlig se en masse nye, glade prøvemedlemmer i vores klub.

Vil du have et frivillig-job med indhold, superrespons og til glæde for dig selv? Der er brug for et antal erfarne golfspillere som mentorer til at hjælpe de nye prøvemedlemmer i gang.

Udvalg for prøvemedlemmer er i fuld gang med at arrangere forårets træninger, møder, matcher o.l.

Perioden for prøvemedlemsskabet løber fra 8. maj til 8. august 2017. I denne periode forventer vi, at de nye får en fornuftig hjælp til rundvisning på vort anlæg, informeres om praktiske ting, såsom træningsmuligheder, spil på 3 banen osv. Samt de mange andre ting, som er specielle i vores golf-hverdag. Hver mentor får ansvar for 2-3 prøvemedlemmer.

På mailadressen ., er Tina klar til at tage hånd om din henvendelse. Eller ring på 46 37 01 81.

Der holdes orienteringsmøde for mentorer torsdag den 27. april kl. 19.

På gensyn

Udvalg for prøvemedlemmer