Plan for holdtræning hos pro’erne er klar

Er der et område, hvor du godt kunne blive en bedre golfspiller? Det er et spørgsmål, næsten ingen af os vil svare nej til.

Har du lyst til at forbedre dig på et eller flere områder, så er der i Roskilde Golf Klub to særlige træningstilbud, du kan benytte dig af. Det ene er, at du selv booker en tid med en af klubbens to protrænere, Lasse og Martin, eller med assistent Emil.

Den anden er, at du tilmelder dig holdtræning, hvor du sammen med 3-7 andre bliver trænet inden for et af følgende områder:

• Kortspil
  • Putting
  • Bunker
  • Driver
  • Grundslag

Der er lavet en plan med fire træningstidspunkter pr. område og på proshoppens side med træning og priser kan du se alle emner, datoer og tider. Her står der også, hvordan du booker en tid.

Holdtræning koster 125 kr. pr. person – der skal være minimum fire og maksimum er otte.

Her kan du se siden med kontakt og åbningstider.