Nye par 3 aktiviteter hver anden tirsdag og enkelte weekender

Roskilde Golf Klub har fået et nyt par 3 aktivitetsudvalg, som gennem hele sommeren har påtaget sig at lave matcher på par 3 banen.

Matcherne finder sted hver anden tirsdag aften og på enkelte weekenddage i løbet af sommeren.

2016-09-rgk-par-3-match-25Matcherne henvender sig til par 3 medlemmer, flexmedlemmer og fuldtidsmedlemmer, der er begyndere. Desuden er prøvemedlemmer også velkomne til at deltage.

Her kan du læse mere om Par 3 aftenmatcherne om tirsdagen – bemærk, at her kan du komme uden at være tilmeldt på forhånd.

Her kan du læse mere om par 3 weekendmatcherne – her er der tilmelding på forhånd.

Par 3 aktivitetsudvalget er naturligvis spændte på at se, hvor stor tilslutningen bliver, men meningen er, at der ligesom på 18-hullers banen skal være aktiviteter og matcher – og mulighed for at lære flere at kende.

På billedet ovenfor ses formand for udvalget, Jørgen Jensen, sammen med Christa Jørgensen. De to har følgeskab af yderligere tre i par 3 bane aktivitetsudvalget.